
Klanttevredenheidsonderzoek SKK 2024
25 februari 2025Ook in 2024 hebben wij onze klanten gevraagd hoe zij onze kwaliteit beoordelen. In december 2024 vroegen wij dit aan klanten die zich hadden aangemeld voor de twee initiële certificeringssessies evenals aan de inspectiedeskundigen die zich meldden voor her-certificering. Van de 91 verzonden vragenlijsten ontvingen wij er 35 retour. De gemiddelde score van het onderzoek in 2023 en 2024 waren constant.
Uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering. De resultaten van onze klanttevredenheidsonderzoeken gebruiken we om onze dienstverlening te monitoren en verder te optimaliseren.
Enkele reacties van onze klanten:
- Hobéon SKO handelde coulant en daadkrachtig gedurende mijn certificeringstraject. Hun professionele houding heeft een blijvende positieve indruk achtergelaten;
- De mondelinge verdediging zou moeilijker mogen;
- Ik heb Hobéon SKO als flexibel, innovatief en zeer professioneel ervaren;
- De huidige werkwijze van de digitale afhandeling is een enorme vooruitgang ten opzichte van het oude systeem. Hobéon SKO heeft daar een grote verbeterslag gemaakt;
- Duidelijke instructies. Alles is goed terug te vinden op de website. Snelle en adequate reactie van de medewerkers.