MijnCertificatie

Klacht melden

Een van de kernwaarden van Hobéon SKO is bewust klantgericht zijn. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Bent u ontevreden over onze werkwijze maak daar melding van. Ook kunnen er klachten omtrent certificaathouders van Hobéon SKO zijn. Wij vernemen de klachten graag om daarvan te leren en om herhaling te voorkomen. Voor het afhandelen van een klacht gebruiken wij een klachtenprocedure.

U kunt uw klacht schriftelijk naar Hobéon SKO sturen. Dit kan via het klachtenformulier onderaan deze pagina, per e-mail of per post. Bellen kan uiteraard ook, via 070 30 66 850.

Uw klacht per e-mail

Wilt u uw klacht per e-mail indienen? Dat kan.
U kunt uw e-mail verzenden naar: infosko@hobeon.com

Uw klacht per post

Wilt u uw klacht per post aan ons versturen? Dat kan.
U kunt uw brief adresseren aan:

Hobéon SKO
Lange Voorhout 14
2514 ED Den Haag

Klachtenformulier